Monday, August 06, 2012

:: Mode : Berangan... ::

Buat kesekian kalinya kami bicara lagi tentang impian dan cita-cita kami. Impian dan harapan yang kami simpan sejak beberapa tahun dulu. Kami tidak pernah lupa tentang impian itu malah ia makin membara memberi semangat untuk kami merealisasikannya.... ya!! Insyaallahhhhh....


Semangat ini adalah hasil rasa semangat srikandi yang mengalir dalam diri anak2 abah.... Mungkin arwah abah juga pernah menyimpan harapan dan impian seperti kami.... ya siapa tahu mungkin? Kerana rasa kami, kesukaan kami, keghairahan kami sama seperti arwah abah dulu. 


Kegilaan dan ghairah yang makin menyala marak seperti api ini mungkin kerna kami terinspirasi dari kisah-kisah mereka yang punya anganan dan impian serupa. Mereka telah berjaya.... ya.... kami juga inginkan kejayaan seperti mereka. Kami benar-benar terinspirasi!!!


Perancangan rapi harus bermula sekarang. Dan kini kami dalam fasa mengumpul! Ya! mengumpul segala ilmu, juga modal dan bahan-bahan... Insyaallahhhh.... moga impian dan harapan ini bakal menjadi kenyataan. 




" Impian harus bermula dengan angan-angan. Kerana angan-angan itu akan menjadi agen penolak bagi merealisasikan sebuah Impian "

No comments: