Friday, October 22, 2010

:: Dah berkurun baru nak cerita :

Ini pasal cerita dating dengan en. hubby hari tu lah ni. Cerita pun dah macam nak basi tapi tak mengapalahkan. Disebabkan banyak hal yang terjadi dalam 2 minggu kebelakangan ini maka terpaksalah ditangguhkan. Ini baru ada peluang, ruang dan daya upaya untuk bercerita.


Alkisahnya tanggal 10.10.2010 yang lalu, kami telah bersama-sama memeriahkan konvoi team Kawasaki ke Motor GP. Itulah dia... Tidak pastilah berapa biji motor yang ikut berkonvoi tapi dalam beratus juga.



Dari Puchong ada lah dalam 7 ke 8 buah. Awal-awal pagi berhimpun di restoran Pelita (dekat IOI) untuk sarapan. Lepas sarapan terus gerak ke Chear Motor di Klang, berjumpa dengan team Kawasaki yang lain. Kemudian, dari Klang baru konvoi beramai-ramai ke Sepang. Masa di Klang, diberi siap-siap tiket Motor GP (Main Grand Stand tau), t-shirt Kawasaki (saiz XL....cis!) dan kupon makan tengahari (KFC je).


Sampai di Sepang... parking khas untuk team Kawasaki telah siap disediakan, depan pintu masuk saja. Lepas dah parking tu haaa.... buatlah acara masing-masing sampai ke petang habis Motor GP. Masa buat acara masing-masing ni la yang paling best kan sebab dapat dating-dating dengan en.hubby sambil ambil-ambil gambar....pegang-pegang tangan....peluk-peluk pinggang....ecewahhh...melampaukannnn....hik hik hik....



Hari yang kami dating ni...agak-agaknya si abang dan adik tu manalah kami letak ek? Hehehe... ini dah siap booking maksu terchenta lah. Mujur maksu tidak berhalangan pada hari kejadian maka dapatlah ibu dan abah berdating macam dulu-dulu. Terima kasih banyak-banyak dengan maksu.

No comments: