Monday, October 11, 2010

:: Nak cerita juga ::

Saya nak cerita pasal semalam...semalam yang bertarikh 10.10.10. Tarikh yang istimewa ke? Emmm...mungkin bagi sesetengah orang tarikh ini sengaja dipilih untuk memahatkan sesuatu acara atau majlis atau peristiwa yang paling istimewa dan paling bersejarah dalam hidupkan. Yelah...mudah pula untuk diingati kannn...

Belum terlambat agaknya ye kalau hendak memahatkan juga tarikh semalam sebagai yang harus saya ingati selepas ini. Kalau tahun lepas, tarikh 09.09.09 ada juga saya sematkan dalam blog ini... tapi bukanlah istimewa apa pun.... cuma alkisahnya boleh dibaca disini .

Tahun ini....khasnya 10.10.10, buat kali pertamanya saya dapat membonceng mr.green seterusnya berdating dengan en.hubby seharian tanpa anak-anak. Sejak mr.green hadir dalam keluarga kami, memang tak pernah sekali pun saya ikut en.hubby dalam mana-mana aktiviti ride. Jadi tarikh ini sangat mencatat sejarah dalam hidup saya secara peribadi. Malam sebelum kejadian, memang tidur saya tidak lena, asyik debak-debuk.... dup dap dup dap.... Tambah pula dengan sakit perut masa awal pagi. Rasanya lebih 2 kali saya bangun mencuci perut....hik hik hik....

Tapikannn... kemana saya berdating? Nantilah saya cerita dalam entry lain.... kalau yang dah tahu tu tahulahhh....

No comments: