Friday, September 18, 2009

:: Tak sabar nak balik kampung ::

Sudah saya katakan, kita manusia hanya mampu merancang Tuhan jua yang menentukan. Akhirnya...dapat juga saya sekeluarga balik SP raya tahun ni. Disebabkan beberapa rancangan yang sudah bertukar maka dapatle saya beraya di kampung sendiri juga. Awal pagi tadi, bila cakap dengan en. hubby, dia jeling aje....hahaha minta maaf ye en.hubby, tak dapat le awak nak berlama-lama kat Ganu sana. Keadilan harus ditegakkan huhuhu. Saya ni pun bukannya jenis yang berkira sangat, apa yang penting saling timbang rasa kannn...mesti semuanya akan jadi baik.

Oklah...kes balik kampung dah selesai. Hari ni saya dan en.hubby masih bekerja, tapi setengah hari saja. Kami akan bertolak balik Ganu lepas berbuka. Barang-barang semua belum kemas lagi, rumah yang nak tinggal pun belum 'settle' lagi. Tunggulah kejap lagi balik akan bekerja keras le siapkan semua. Saya dan keluarga akan bercuti hingga 27 September. Sehingga itu, blog pun turut bercuti, jadi inilah 'entry' terakhir bulan Ramadhan.

Harapan saya sempena Aidilftiri ini, moga kita semua mendapat rahmat dan redha dariNya. Moga dipelihara dari segala bencana, penyakit merbahaya dan segala macam ancaman lagi... insyaallahhhh.

No comments: