Thursday, April 08, 2010

:: Hadiah Istimewa ::

Harijadi yang paling istimewa dan hadiah yang juga sangat istimewa dari orang yang paling istimewa...hari ini. Saya memang tak sangka en.hubby akan buat kejutan ini. Perancangan awal yang jatuh kebetulan sama dengan majlis doa selamat dan upacara pelepasan Amanputra Bikers ke Golden Triangle... sempat juga en.hubby selitkan dengan kek harijadi sebagai kejutan buat saya. Acara ini dibuat di The Big Bike Shop.


Memang rasa sangat istimewalah hari ni....hehehe...dah tersengeh-sengeh sampai ke telinga dah ni. Patutlah awal pagi tadi dah buat lakonan, konon-konon cari pasal dengan saya. Memang berhasillah lakonannya sebab dah berjaya buat saya hangin satu badan. Rupa-rupanya sudah ada sesuatu yang dah dirancang untuk saya...memang tak sangka.

Terima kasih yang tak terhingga untuk en.hubby tersayang kerana memberi saya kebahagiaan seperti hari ini. Moga kebahagiaan ini akan berpanjangan sehingga ke akhir hayat.

Untuk Amanputra Bikers....dan en.hubby khasnya, selamat berangkat menjayakan misi ride ke Golden Triangle tengahmalam ini. Semoga selamat pergi dan selamat balik...insyaallah...

Upacara pelepasan oleh Abang Berahim (orang kuat The Big Bike Shop)


The Bikers

Mem-mem Bikers yang kena tinggal...huhuhu



Amanputra Bikers bersama keluarga dan rakan-rakan yang memberikan sokongan


En.hubby akan kesana selama 10 hari bermula esok. Selama itulah tinggal saya bertiga-tigaan dengan anak-anak. Hmmm...

No comments: