Friday, December 11, 2009

:: Cuti ::

Yeyyyy!!! hari ni cuti. Cuti sempena Keputeraan Selangor. Wahhhh.... elok saja berpindah ke Cyber terus cuti pula. Semalam sudah selesai agaknya proses angkut-mengangkut barang dari pejabat di Putrajaya ke pejabat baru kami di Cyberjaya. Saya tidak mengikut rombongan mengangkut ke Cyber. Hanya menunggu sehingga jam 8 malam semalam, itupun masih belum selesai.... biarlah jawatankuasa angkut-angkut ni yang menguruskan semua hahaha...

Pagi ni bangun tidur terasa lenguh seluruh badan. Agaknya penangan berkemas satu hari semalam. Kemudian angkut sedikit barang-barang yang perlu bawa balik rumah. Kedua-dua belah bahu saya terasa lenguh dan sakit-sakit. Tenaga sudah tidak seperti dulu. Semakin meningkat usia, semakin menurun paras kecergasan dan daya tahan.

Sejak semalam hanya tinggal berdua, saya dan si adik. En. hubby berpergian untuk 2 hari, mungkin malam nanti baru sampai. Bila tinggal berdua-duaan begini rasa sunyi dan bosan pula. Sedang berfikir-fikir aktiviti untuk hari ni.... nak kemana ye? Petang ni ada latihan menari pula. Haruslah diangkut si adik bersama. Aduhhhh..... bosannya.... badan pula sakit-sakit, rasa malas semacam saja ni. Mungkin aktiviti tidur adalah pilihan terbaik buat masa ini????

No comments: