Tuesday, May 17, 2011

:: Hari untuk membaca ::

Hari ini cuti kannn. Hari ini saya sudah merancang untuk menghabiskan bacaan kesemua majalah yang telah saya beli sejak Februari lalu. Terukkan... majalah-majalah yang keluar setiap bulan dan saya juga beli setiap bulan masih belum dapat saya baca lagi sehingga kini. Tidak ada alasan untuk itu hehehe...

Untuk tahun ini saya hanya membeli dua jenis majalah sahaja iaitu Wanita dan Nur. Kalau pun ada majalah lain yang saya beli ia bergantung pada topik dan kandungan majalah tersebut pada bulan itu. Kalau menarik perhatian saya, pasti dibeli kalau tidak... tidaklah.

Anak-anak pun hari ini sangat bagus, sebab awal-awal pagi bangun tadi terus pegang buku... sama ada buku latihan ataupun buku cerita. Sejuk hati ibu kalau selalu macam ni hihihi... Tapi sekarang ini mereka sedang leka menonton tv... ada movie marathon di chanel 615.

Saya ini pun sebenarnya sudah mengantuk sejak lepas Zohor tadi. Ditahan-tahan sahaja mata ini, sebab target mesti kena habiskan baca majalah.... berhenti dulu di sini, majalah-majalah di atas meja sana sudah memanggil-manggil...

No comments: