Wednesday, September 29, 2010

:: Kalau ada rezeki... ::

Minggu ini hari Selasa baru mula kerja. Hari Isnin saya bercuti sebab balik kampung. Aik? Balik kampung lagi? Baru saja bercuti panjang sempena raya hari tu kannn? Hah!itulah yang bos saya cakap minggu lepas masa saya mohon cuti. Hmmm... terpaksa bos, ada urusan mustahak nih, nak kena balik kampung. Hehehe.... nasib bos benarkannn... tapi hari Jumaat ni nak minta cuti lagi, camana ni bos?

Walau apa pun, syukur alhamdulillah... semua urusan telah selesai. Hanya menunggu tiba saatnya sahaja... ecewahhh. Kalau semua ok, bolehlah mula projek hujung tahun ni atau awal tahun hadapan. Wahhh... berangan besar betul kannnn. Tapi kalau dah rezeki kannn... apa salahnya nak berangan sikit-sikit. Moga-moga segalanya dipermudahkan.

Minggu ini juga macam sibuk dan terkejar-kejar sikit sebab ada projek kecil-kecilan pula pada hujung minggu. Benda-benda penting semua dah confirm, urusan logistik juga berjalan lancar setakat ini. Harap-harap semuanya akan berlangsung dengan jayanya... berdebar-debar pula rasanya ni. Maklumlah... ini projek yang pertama.

2 comments:

suez said...

semoge projek hujung minggu ni berjaya. tak sabo nih!

Nurilhami said...

insyallah sue...sudi2kan lahhh