Wednesday, November 03, 2010

:: Saya dan Merah Jambu ::

Saya dan merah jambu? Ohhhh!!! sangat tidak sinonim betul antara saya dan merah jambu. Sejak dulu saya tidak menggemari warna merah jambu. Sama ada baju, aksesori atau barang-barang lain, tidak ada satu pun berwarna merah jambu. Sangat tidak sesuai rasanya... sebab saya mungkin tidak mahu kelihatan terlalu feminin. Tetapi kini...apa sudah jadi? Saya dan merah jambu makin serasi....makin ada kimia nampaknya... hahahah...


Ini adalah antara bukti bahawa merah jambu dan saya semakin sinonim. Ye ke? Beg tangan tu memang dah lama saya beli. Dan sandal merah jambu itu baru sahaja dibeli oleh maksu semata-mata nak padankan dengan beg tangan itu.... Hmmm.... maksu memang penggila merah jambu...

Kenapa agaknya selera saya semakin berubah ye... sebab peningkatan umurkah? Atau sebab saya ada anak dara yang juga peminat sang merah jambu? Bila saya asyik melayan saja warna kegemarannya itu... maka langsung mencambahkan minat saya pada aura warna ini? Ataupun juga saya semakin dikelilingi oleh mereka yang suka bergaya dan mencuba pelbagai warna maka saya juga menjadi semakin berani? Hishhhh... tak tahulah saya.... tapi yang pastinya selera saya semakin terbuka sekarang.... suka nak beli beg tangan pelbagai warna untuk koleksi, beli kasut pelbagai warna juga...beli blouse yang berfesyen sikit-sikit...

Saya perasan juga, sekarang ni saya mula sensitif dengan penjagaan kulit muka dan juga di kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya...

Hmmm....perubahan apakah yang sedang saya alami ini ya???? Musykil...

2 comments:

Anonymous said...

cantik beg tu... kita suke (^__^) ~

khairanimaisurah said...

hai cik manje...ohhh awak pun minah pinky ek! ahaks!!!