Monday, January 10, 2011

:: Malam Itu ::

Sekali lagi di kedinginan malam, aku termangu sendirian. Aku masih dalam pencarian ini, mencari Cinta Sempurna. Masih adakah rasa cinta itu? Akan sempurnakah ia? Setelah sekian lama aku Hanyut dalam perjalanan Mencari Konklusi yang aku sendiri meragui. Aku tetap di sini. Aku sudah penat untuk Berlari. Yang aku cari masih jua belum kutemui. Sampai bila agaknya aku akan terus begini. Tanpa Pelita untuk menyuluhi perjalanan ku ini pasti pencarian akan gagal lagi. Aku perlukan sesuatu yang bersifat Extravaganza. Atau aku cari saja Sofea Jane untuk jadi mentorku? Drama King apa yang sedang aku karutkan ini… semakin melalut jadinya. Pilihanku semakin tersasar nampaknya meski masih ada sisa Kebahagiaan Dalam Perpisahan. Beginikah akan tercatat Noktah Cintaku buatmu. Tidakkk!!! Aku bukan Jahat!!! Dulu… Ku Ada
Kamu…. tapi kini? Tolong… Tolong Ingatkan Aku….aku makin alpa…

Selamat Malam sayang…… argghhhh!!! Patutlah mata ini seakan mahu terpejam sahaja…

Tapi aku masih tidak puas hati… Kenapa Ana Raffali???

No comments: