Tuesday, April 26, 2011

:: Berpeluhhh!!!...phewwww::

Baru balik dari latihan line dancing ni. Tadi petang nampak macam hujan hendak turun sahaja, ingatkan mungkin tak jadi lagilah latihan malam ni. Tapi awan yang kandung air belum sampai tempat sejukrupa-rupanya, belum tiba masanya untuk cair menyimbah bumi.

Cuaca tersangat panas malam ni. Baru beberapa langkah tari diatur, berkeringat sudah seluruh badan. Puas dapat berpeluh-peluh macam ni, walau seminggu hanya sekali. Tapi kannn... makin lama makin kuranglah ahli line dancing ni. Macam malam ni, kami hanya bertiga... kak ita, jayn dan saya. Kak Nani tu bagi canlah sebab hari ini harijadi dia. Dia keluar makan dengan keluarga sambut harijadi. Maknanya...campur kak nani, jadi 4 orang sahaja. Mana pergi yang lain? Awal-awal dulu bersemangat waja betul.

Sedihlah sekarang ni, semangat pun boleh hilang. Tapi hendak buat macamana kannn... mungkin masing-masing ada komitmen yang lebih penting yang harus diutamakan. Tidak mengapalah, yang penting saya tidak mahu lepaskan peluang ini sebab saya memang minat dan dalam masa sama dapat bersenam, berpeluh jaga kesihatan.... caiyokkk!!! caiyokkk!!!

No comments: