Sunday, April 17, 2011

:: DY Wall Deco ::

Dinding rumah anda masih kosong? Masih tercari-cari idea untuk mengisi ruang kosong dinding rumah, kubikel, kedai anda? Mungkin DY Wall Deco dapat memenuhi citarasa anda. Dengan harga yang sangat berpatutan, ianya pasti menarik perhatian anda yang inginkan kelainan dan privasi. DY Wall Deco menyediakan pelbagai pilihan dan corak fabrik untuk pelanggan mengikut citarasa masing-masing. Hiasan dinding juga boleh ditempah dengan pelbagai saiz yang anda inginkan. Pendek kata semuanya boleh dibawa berbincang.

Antara corak fabrik yang disediakan... Corak abstrak dengan warna-warna natural Corak dedaun Pelbagai lagi Boleh juga tempah mengikut saiz yang pelanggan inginkan

Terbaru di DY Wall Deco adalah customade wall deco dengan lukisan tangan. Waktu saya sedang tercari-cari apa hadiah untuk diberi kepada en.hubby sempena ulangtahun perkahwinan kami yang ke-10.... akhirnya saya temui di DY Wall Deco. Saya ingnkan kelainan dan menjadikan satu kenangan indah sepanjang 10 tahun, maka saya semadikan dalam hiasan dinding ini. Menarik bukan? Saya sangat berpuas hati dengan hasil yang diperolehi.

Anda juga boleh dengan hanya menghubungi Dy Wall Deco. Boleh juga dijadikan hadiah untuk kawan-kawan yang baru berkahwin ataupun yang baru pindah rumah. Hanya beri sahaja gambar dan DY Wall Deco akan merealisasikan hasrat anda. Sangat istimewa dan eksklusif!

Hasil kerja tangan DY Wall Deco

Gambar asal yang saya beri


Jadi, tunggu apa lagi. Kunjungilah DY Wall Deco dan buat tempahan anda sekarang!!!


1 comment:

Dd Dayana said...

Baru perasan.. Thanx Kak K..sayang kamu..hehe