Thursday, January 14, 2010

:: Alasan ::

Malam ni saya masih bercuti dari memasak. Semalam alasannya sebab saya penat(memang penat pun, bukan rekaan) tapi hari ni...saya tidaklah penat sangat, cuma petang tadi masa sudah diambil untuk ke kedai kaca mata dan anggaran sampai rumah pun mungkin dah Maghrib. Jadi kalau mula memasak pun dah lepas Maghrib, itu belum kira masa menunggu untuk ayam/ikan beku dicairkan terlebih dulu... tambahan pula saya ni jenis yang agak lambat buat kerja, agak-agak pukul berapa la baru dapat makan kannnnn. Maka dengan efisiennya en. hubby telah menaja makan malam kami sekeluarga malam ini. Kan senang... balik rumah saja terus dah boleh makan, lepas tu dah boleh buat kerja-kerja rumah yang lain. Lagipun abang ada kerja sekolah... nak kena tengok juga kan.

Apakah semua ini.......alasan semata-mata menandakan bahawa M besar akan melanda? Itu saya sendiri le yang kena jawab...hehehe.

No comments: