Tuesday, January 05, 2010

:: Beli novel lagi ::

Petang tadi lepas hantar abang sekolah KAFA, saya menemani en.hubby ke IOI Mall untuk satu urusan. Urusan en.hubby selesai dalam 10 minit kemudian dan tiba-tiba saya teringat kedai buku Popular di situ dan saya masih ada senarai novel yang ingin dibeli tapi tidak berjumpa di MPH Alamanda semalam. Saya ajak en.hubby ke situ... dan jeng jeng jeng... saya dapat apa yang dihajati. Bukan satu tapi dua hahaha...


En. hubby ok saja bila saya nak beli novel terbaru Ramlee Awang Murshid(RAM) ni sebab dia berkongsi minat dengan saya terhadap semua karya-karya si RAM ni. Novel yang lagi satu tu... pandai-pandailah saya bodek. Bila nak baca? Belum tahu lagi yang penting sudah ada dalam koleksi. Ini satu lagi resolusi 2010 untuk menambahkan koleksi buku dan bahan bacaan saya. Setiap bulan mesti diperuntukkan sejumlah bajet untuk buku-buku dan juga majalah.


No comments: