Sunday, February 20, 2011

:: Aku, Februari dan Buku ::

Hari itu asyik cerita perihal beli buku sahaja kan, bila hendak dibaca pun tak tahulah. Tapi tidak mengapalah, saya baca satu-satu ikut kelapangan masa. Sekarang ini memang susah mencari ruang untuk mengulit dengan buku. Sibuk kononnya... dulu pun sama juga sibuknya tapi boleh dan sanggup lagi menahan mata untuk membaca. Sekarang ini.... tak tahulah kannn.

Lepas Interlok, terkini yang sedang saya ulit...

Masih ingat novel ini saya beli di R&R Gambang sewaktu dalam perjalanan pulang ke Puchong dari rumah ibu mertua di KT. Masa tu saya berdua sahaja dengan si adik. Kami balik naik bas ekspres. Alahhh masa si abang berkhatan tu lahhh...

Saya memang pantang nampak orang jual buku, mesti hendak singgah dan mesti beli walaupun hanya sebuah hehehe....


No comments: