Wednesday, February 23, 2011

:: Kau Milikku... ::

Semalam adalah hari yang gembira dan lega buat saya kerana setelah hampir 2 tahun lebih akhirnya mahligai itu menjadi milik saya. Menjadi hak milik biarpun hutang masih belum selesai hehehe... tapi syukur alhamdulillahhh segala urusan tukar nama telah selesai dengan usaha tuan lawyer, en. H. Terima kasih banyak-banyak.

Semalam juga adalah hari gembira kerana telah menerima hadiah dari en.hubby. Hadiah yang diberi lebih awal sebelum waktunya. Rasa-rasanya inilah hadiah paling mahal pernah diterima sepanjang hidup saya. Walaupun hadiah ini sebenarnya merangkumi untuk dua peristiwa sekaligus... terima kasih tidak terhingga untuk en.hubby. Tidak termimpi untuk memilikinya namun adalah sikit dok berangan-angan. Tapi saya dah cakap awal-awal, saya tak mampu nak beri hadiah semahal itu untuk dia pula hihihi....

Syukur tidak terhingga di atas segala nikmat kurniaannya... alhamdulillahhhh

No comments: