Tuesday, February 22, 2011

:: Menghangatkan cinta... ::

Meskipun kau tidak meluahkan bukan bermakna kau tak cinta kan? Meski kau tidak berkata-kata, bukan bermakna kau tak sayang kan? Orang kata kadang-kadang cinta sejati tidak perlukan kata-kata waima madah pujangga. Cukuplah sekadar yang di sini tahu... yang di sana merasa. Yang di sini menghulur... yang di sana menerima. Lalu bersatu tanpa kata. Rasa cinta yang kau hantar melalui lagu ini... aku turut sama merasa...terima kasih

Baik Baik Sayang

Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin erti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Kerna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang kerna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Kerna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

- Wali Band -

No comments: