Saturday, February 26, 2011

:: Alah membeli, menang memakai ::

Sebelum ini saya pernah berhajat kalau dapat duit claim pergi Sarawak hendak beli handbag. Kononnya hendak beli yang kaw-kaw sikitlah kan. Kira nampaklah duit tu kemana halanya.

Maka, oleh kerana duit claim sudah masuk, hari ini bawalah anak-anak untuk meneruskan misi. Hari ini kami pergi Alamanda. Pusing punya pusing, keluar masuk kedai/supermarket... akhirnya tidak ada satu pun yang berkenan di hati. Atau mungkin tidak bernafsu untuk membeli handbag kali ini. Pegang yang itu letak, pegang yang ini letak kemudian terus sahaja berjalan keluar....hihihi.. Sampaikan termasuk butik Bonia... sahaja jalan-jalan cuci mata... lagilah tidak ada yang berkenan (lebih kepada buat-buat tidak berkenan bila mengenangkan harganya... huhuhu). Misi mencari handbag telah gagal. Masih selamat duit dalam dompet. Tunggulah nanti masa sale di SOGO ke kannn...maksu jom!

Disebabkan anak-anak sudi menemani saya hari ini, mari hiburkan hati mereka sikit ye...

Yang dah besar ni pun nak naik juga

Gambar di bawah ini diambil di rumah. Anak tudung yang saya pakai tu baru sahaja beli di Alamanda tadi. Ada awning sikit, kain pun sedap sahaja dipakai. Sampai rumah, cuba-cuba pakai dengan selendang yang en.hubby beli tu. Nampak macam ok, dah cuba gerak-gerakkan muka sana sini, selendang tu tetap tak lari... jadi lepas ni boleh pakai selendang... hihihi...

Sibuk je budak 2 orang ini tau... tersengih-sengih pula tu...siap kembang-kembangkan hidung...

p/s : abah tak ada, kami berjimba hahaha...

No comments: